Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget Atas Posting

احمد شاه مسعود شیر دره پنجشیر

ما افغانها در همان شرایطی هستیم که اروپا. احمد مسعود فرزند احمدشاه مسعود پس از اینکه روز گذشته اخباری مبنی بر ترک افغانستان توسط او منتشر شد در این ویدئو میگوید.


Livre Massoud L Afghan Christophe De Ponfilly Livres A Lire Livre Lecture

احمدشاه مسعود در زمان حیات به شیر دره پنجشیر معروف بود.

احمد شاه مسعود شیر دره پنجشیر. احمد مسعود وضعیت امروز افغانستان را با اروپای آغاز جنگ جهانی دوم مقایسه کرده و نوشته است. سیاسی بین الملل. به گزارش ایسنا احمد مسعود.

نبرد مقاومت مجاهدین در برابر. احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان و پسر احمدشاه مسعود شیر دره پنجشیر فرمانده برجسته افغان در بیانیهای که روزنامه واشنگتنپست منتشر کرده است اعلام کرد. تنها دره پنجشیر مانده است.

احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود فرمانده مشهور نیروهای مجاهدین و ملقب به شیر پنجشیر است که پس از تسخیر افغانستان توسط نیروهای طالبان در منطقه کوهستان پنجشیر که موطن او و پدرش و تنها منطقه تصرف نشده توسط طالبان است. احمدشاه مسعود در زمان حیات به شیر دره پنجشیر معروف بود. دره پنجشیر جایگاه مردان بزرگ یک روز احمد شاه مسعود و حالا پسرش جای شیر مردان دلیر رضا ۱۴۵۴ - ۱۴۰۰۰۵۲۶ 78 10.

او فرزند و جانشین احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان و شیر دره پنجشیر است که بعد از شهادت پدرش به. 22 hours agoاحمد مسعود نفوذ قابل توجهی در دره پنجشیر منطقه تاجیکنشین و صعبالعبور در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی کابل دارد منطقهای که توسط طالبان در آن پیشروی نداشته و نتوانست آن را تصرف کند. احمدشاه مسعود در زمان حیات به شیر دره پنجشیر معروف بود.

با پیشرویهای طالبان و تسلط آنها بر قسمت اعظم کابل پایتخت تنها ولایت افغانستان که هنوز تحت کنترل امارت اسلامی در نیامده پنجشیر است. احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود قهرمان ملی افغانستان به پنجشیر رفت. احمد مسعود وضعیت امروز افغانستان را با اروپای آغاز جنگ جهانی دوم مقایسه کرده و نوشته است.

بیوگرافی احمد مسعود و همسرش. او اخیرا در نامه ای همراه با برنار هانری از دولت فرانسه نیز تقاضای کمک نظامی کرده است. 1 day agoدر حالی که خلیل الرحمان حقانی از مقامهای ارشد طالبان مدعی پیوستن فرزند احمد شاه مسعود به این گروه شده است اما نزدیکان احمد مسعود خبر پیوستن او را به طالبان تکذیب کردند.

ما افغانها در همان شرایطی هستیم که اروپا در سال ۱۹۴۰ قرار داشت. 25 مرداد 1400 - 1133. فرزند احمد شاه مسعود به پنجشیر رفت ویدئو.

به گزارش اقتصادنیوز. ما افغانها در همان شرایطی هستیم که اروپا. فرزند شیر دره پنجشیر لقب احمدشاه مسعود حال مانند پدر رهبری جبهه مقاومت را برعهده دارد.

دره پنجشیر با حصارهای بلند طبیعی خویش در نزدیکی پایتخت افغانستان پایگاه مطلوبی برای جنگهای چریکی ـ به ویژه در سالهای 1978 تا 1992 میلادی نبرد مجاهدان به رهبری احمد شاه مسعود ضد روسها ـ فراهم کرده بود تشكيل گردان. دوست دارم عکسها و زندگینامه و مطالب خواندنی مربوط به قهرمان ملی افغانستان احمد شاه مسعود شیر دره ای پنجشیر را نشر کنم چون می دانم مردم افغانستان نسبت به قهرمان ملی شان آن چنان ارادت دارند که. من با مردمم در پنجشیر هستم و کنارشان میمانمدروغهای فضای مجازی و فیس بوک را باور نکنید.

احمد مسعود وضعیت امروز افغانستان را با اروپای آغاز جنگ جهانی دوم مقایسه کرده و نوشته است. احمد مسعود متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ اهل پنجشیر افغانستان می باشد. بیوگرافی و عکسهای احمد مسعود فرزند احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان را در ادامه مشاهده میکنید.

این ولایت هنوز به تصرف طالبان درنیامده است. احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود فرمانده مشهور نیروهای مجاهدین و ملقب به شیر پنجشیر است که پس از تسخیر افغانستان توسط نیروهای طالبان در منطقه کوهستان پنجشیر که موطن او و پدرش و تنها منطقه.


Pin On Al Ahli Saudi Fc


The Masjid Silhouette Landscape Silhouette Black And White Landscape Landscape Photographers


Landofthelions Massoud Portrait Afghan Girl


Ahmad Shah Masoud おしゃれまとめの人気アイデア Pinterest M Yousof Hashimi 美しい場所 美しい


Pin By 𝚂𝙷𝙰𝙸𝙺𝙷 On Sĥlĥid Lĥmld Sĥlĥ Mlssꮎʊd National Heroes Hero Massoud


احمد شاه مسعود شیر دره پنجشیر درسته ایرانی نیس ولی موندم کجا پین کنم اینجا پین کردم Portrait Bff Portrait Tattoo


The Masjid Silhouette Landscape Silhouette Black And White Landscape Landscape Photographers


Northern Alliance Leader Ahmed Shah Massoud Massoud Beautiful Places To Travel Alliance


Epingle Par 𝑆𝑎𝒉𝑒𝑙 𝐴𝑏𝑖 Sur Ahmad Shah Massoud Story Of The Tajik Nation


شیر دره پنجشیر احمد شاه مسعود یادش گرامی باد Islamic Pictures Art Picture

Post a Comment for "احمد شاه مسعود شیر دره پنجشیر"